Köpenhamn

Förra helgen åkte jag och Ola till Köpenhamn över helgen för att fuskfira vår 3årsdag. (en helg för tidigt)

Vi promenderade runt i Norrebro och Vesterbro, kramdes för att hålla värmen, och åt gott varje kväll.
 




Detta torn fick vi för oss för att bestiga, och efter många slirkliga trätrappor var vi på toppen.Där blev jag plötsligt fruktansvärt höjdrädd och klamrade mig fast i koppartornet.
 
 

 


Men utskien var fantastisk (dels för att jag hade en söt kille att titta på också)

 
Sedan gick vi på museum och njöt av dansk design och historia.
 






 


Den sista kvällen gick vi på Tivolit som verkligen tindrade. Julstämmingen var på topp och vi bara myste bland alla tusentals ljus och juldofter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0