Little Lion Man




Mycket har hänt sedan jag var här sist. Tyvärr blev det ingen Norge trip för min del. Några av oss fick jobb här hemma, så det sluta med att endast tre kunde åka upp. Det i sin följd ledde till att hyran skulle bli så hög att vi hade gått +-0.

Sedan dess har jag arbetat i olika receptioner, fikat med en utflyttad vän och lånat ut min soffa till vänner som ska cykla ner till Portugal.

Nu försöker jag intala mig själv att hösten faktiskt har börjat, försöker vänja mig vid att alla bladen på träden inte längre är gröna, och att det kommer ta flera månader till jag få känna solen bränna mitt ansikte igen.


Låt på repeat: Little Lion Man - Mumford & Sons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0