Vi går på rad, sotiga barn.





Idag promenerade jag hem till min farfar och bjöd på lunch tillsammans med min kusin Malin. Det blev laxpaket och bönsallad. Namnam.

Som tack fick jag gå loss på trädgårdens största körsbärsträd, (hade nog fått gå loss oavsätt;)) Jag plockade nästan ett kilo som jag sedan bar hem efter en solig eftermiddag med loppisprat på hans baksida. Han är allt fin min farfar.







Nu har jag precis kokat färdig den sista satsen av körsbärsmarmelad som jag ska njuta av till frukosten imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

så glad jag blir av att det händer något här. jag gillar ju din blogg!

2011-08-03 @ 21:20:10
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Amanda

Vad roligt att höra! jag nu är den igång igen;)

2011-08-04 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0