Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

Världens finaste människa pussade mig i hela ansiktet gav mig en morgonrock och bad mig gå ut och sätta sig i morgonsolen på altanen. Där var det dukat med en fantastisk frukost, med allt jag gillar (han hade tilloch med silat bort fruktköttet ur apelsinjucieen för att han vet att jag inte gillar fruktkött).

Så vaknade jag idag.

Resten av dagen har sysselsatt mig med att städa sovrummet och garderoben och det känns som att jag aldrig blir klar. Nu är det iallafall hyfsat och jag orkar verkligen göra något mer idag. Nu vill jag bara att min pojke ska komma hem från jobbet så jag kan krama honom så hårt jag kan och krypa ner i sängen och vänta in ännu en skön sovmorgon.



Du är fantastisk. Jag är så glad att jag har dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0