På tal om födelsedagar...

När jag tittade igenom gamla bilder, så hittade jag dessa.

Jasmines 18 årsdag, firades på en solig balkong, med rosa sider.

Det var ett riktigt prinsesskalas!


Alla fick bordsplaceringar, och Sandras hade ett liten notering...





Sedan blev det bordslekar, och Emilia fick vara den berömda Jackson brodern.


Fina Sara.








Fina Emila.




Jag hade på mig min prickiga klänning, som matchade mina solbruna ben.




Mera tårta.


Jasmine, var inte bara födelsedagsflicka utan även Björne.



Saknar er flickor!

Kommentarer
Postat av: Sandra

den där lappen sitter fortfarande fastklämd med klädnypan i min dagbok. och jag saknar det här så otroligt mycket.

2010-10-17 @ 22:34:17
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0