Blodpudding?





Det är en sak som jag har tänkt på ett tag nu, Så här kommer det.

Äter vegetarianer blodpudding?

(och angående bilderna; Jag hittade ett enormt långt hårstrå på Emelies kind för några veckor sedan, och eftersom hon blev lite generad valde jag att berätta att jag har ett liknande problem. På min haka växer nämligen något som min mamma och jag kallar för ett häxhår. Det är precis lika elakt som det låter. Svart och jäkligt ihärdigt. Kommer alltid tillbaka hur många gånger jag rycker bort det. Senast i tisdags för att vara exakt.

Men jag vet inte, hade det inte vuxit fram igen hade jag nog saknat det, det är en liten del av mig nu förtiden)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha!

det är klart dom inte gör, det är fortfarande ett djur som måste dö för att tillaga blodpudding. Det är dödandet dom är emot och inte endast köttet.



2010-11-16 @ 21:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0