En liten svart bok

Jag klurade länge på vad jag skulle ge Ola som "vi har varit tillsammans i ett år" present. Men till slut bestämde jag mig för att inte krångla till det och göra något personligt.

Så det blev en bok.




En bok som jag fyllde med tankar, minnen och dagar som jag har delat med honom.



En bok som fick honom att se min version av vårt år tillsammans.





En Navid Modiri låt som han berättat får honom att tänka på mig.



En bild på utsikten där vi delade vår första kyss, och låten som spelades den kvällen.



En halv bok fyllde jag med ett år av oss.

och på den sista halva kan han skriva ner kommande år.

Som jag vet kommer bli ännu bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0